Loading...

اخبار

افشای مشخصات فنی فبلت میت 8 هواوی

نوشته شده در : 2015/11/03 - 15:32
انتظار می‌رود هواوی ۱۴ آبان پردازنده‌ی جدید خود با نام کرین ۹۵۰ و گوشی جدید میت 8 را ۵ آذر ماه معرفی کند و حالا تنها چند هفته قبل از معرفی، مشخصات فنی این گوشی با گذراندن تست بنچمارک GFXBench فاش شده است.

huawei-mate8

 

به احتمال زیاد روز ۵ آذر ماه شاهد معرفی فبلت جدید هواوی با نام میت 8 خواهیم بود. در حدود ۴ هفته تا معرفی رسمی میت 8 زمان باقی مانده که این گوشی تست بنچمارک GFXBench را گذرانده و مشخصات آن در پایگاه داده‌ی این اپلیکیشن ثبت شده است.

 

بنابر این اطلاعات، میت 8 برخلاف انتطارات دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی خواهد بود. این در حالی است که انتظار می‌رفت هواوی برای اولین بار به استفاده از رزولوشن QHD در گوشی‌های خود رو بیاورد.

 

huawei-mate8

 

به علاوه این گوشی مجهز به پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز شده و دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود.

 

همچنین دوربین اصلی میت 8 دارای حسگری ۱۶ مگاپیکسلی خواهد شد که توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 1080P را خواهد داشت. دوربین خودعکس (سلفی) این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۶ است.

 

دسته : سخت افزار منبع : zoomit بازدید : 4930
برچسب ها : هوآوی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!